Nästa generation bioenergiförespråkare?

Eller som Magnus så trevligt uttryckte det "Nästa generation biobränsle" ......

Nu är Oskar i alla fall introducerad på huvudkontoret. Jättekul att träffa alla arbetskamrater, var ju ett tag sedan sist, si så där ett år nästan ... Oskar uppskattade semlorna och läste BinBip som avslutning på en trevlig fikastund. Själv var jag mest genomsvettig efter att ha kört bil i Sthlm innerstad för första gången på 14 år ;-) Tack Lennart för semlastunden och tack Jeanette för de ascoola skorna!!



Oskar fick sin första besöksbricka i livet! Stort! Lite konstigt att jag var tvungen att registrera bebisen men ja, ja regler är till för att följas ...





Nu är det dags att gå ut i det underbara vädret och söva lilla O som snart blir övertrött kan jag tänka mig. Att vara en solstrålebebis mitt på ett fikabord med massor av nytt folk i en och en halv timme har nog tagit lite på krafterna.

Peppar och jag ska gräva sand och sprida ut för all gångar här är som rodelbanor!

Ha en fortsatt skön tisdag!
Allmänt | |
#1 - - Hilda:

Hahaha, A-barnet ska börja tidigt.. Kan jag skicka upp Max så kan han hjälpa dig med sanden nu när det är lite isigt..

Upp