Peppar tvättar och andra badar

Bloggandet har segat ur grande sista tiden. Vi är på Haga och mitt modem hatar att vara i närheten av Sthlm tydligen. Alla mår bra i alla fall och lillprinsen trivs. Min tidsbrist beror nog mest på att vi bor i två hus och jag springer som ett jon mellan dessa. Kan inte lämna Oskar själv i stora huset med Peppar och kan inte lämna Peppar ensam för länge heller. Logistikproblem när bebisen helst sover i en smal soffa som jag helst inte vill att han ramlar ur.....

Vi håller oss rena i alla fall



Jag MÅSTE verkligen byta ut de där sängkläderna! Såg bilder på min själv som bebis i samma påslakan nyss :-0 Det var kvalité på grejerna förr den saken är ju klar (vi har tvättat de mellan 1976 och nu, jag lovar)



Nehepp, nu blir det dusch på lite mer sofistikerat sätt i stora huset med lilla O, sedan är det ju handboll som gäller! Ha´t fint. Vi är hemma i Lidköping igen i morgon kväll.
Allmänt | |
Upp