Hyggligt skön söndag faktiskt

Trots allt så verkar det ju som om livet går vidare. Skönt men konstigt samtidigt. Har haft en jäkla bra söndag idag i alla fall. Syrran och Oskar och jag har grejat som fasen. Först en timmes promenad nere vid Sjöängen



Synintrycket bedrar!! Det var snorkallt och blåste som helvetet. Men fint och säkert nyttigt att få sklallen urblåst.

Efter den prommisen så startade jag och Linda stora köksprojektet med potatisgratäng och grejer. Linda var jätteredig och fixade all potatis själv. Tänk vad bra det kan gå om man bara låter det ta lite tid...

När grantängen var i ugnen och syrran satt och kollade film och Oskar sov ute i solen så passade jag på att jobba med mitt "riktiga" jobb en timme. Blir bra det här tror jag.

Eftermiddagen tillbringades på stora altanen i ful sol och helt vindstilla! Vi gillart! Oskar gjorde premiär i gåstol utomhus, det gillade han kan jag säga. Obs. Han har skor, jag hann bara inte byta just då när tillfället var så prima. Kvalar inte in i perfektaföräldrar.se riktigt än är jag rädd..









Mamman hade också lite eftermiddagsmys .... sanering av barnvagn efter promenad förbi stallen som lämpligt nog grävde bort sina gödselstackar idag :S



Nu ska jag tvångssöva mig själv. Är galet trött och skulle behöva sova till 10.00 i morgon. Finns inte på världskartan är jag rädd. Oskar, väckarklockan, Samuelsson ringer runt 06.00 så sov gott hörrni!
Allmänt | |
Upp