Med sorg i hjärtat lämnade jag Lidköping idag

för att inte komma tillbaka på länge.

Det är en helvetesresa att göra ensam med bebis och hund och sjukt mycket packning. Men, vi fixade det även idag. Tack Kristina som kom och gosade och matade Oskar en stund så att jag hann packa i morse. Och tack Sabina som skickar iväg Ambra på tisdag. Det var ju liksom därför jag åkte ner igen förra helgen, för att få kunna mysa mule en sista gång.... Tyvärr fungerade ingenting som jag hade hoppats på så nu sitter jag och Oskar och Peppar i sommarhuset tills hyresgästen i Farmorshuset behagar flytta ut .... Tack Hilda för att du kom med ett så himla gulligt förslag, tror dock inte att det hade varit så populärt om jag landade i Mantorp. Väldigt snällt av dig och hälsa han där hemma och tacka.

Tur att jag har en riktig gladskit till unge i alla fall. Sova fanns inte i hans agenda idag. Han stoppar de flesta lipattackerna faktiskt.



Han passade på att röja loss ordentligt hemma hos morfar. Skitkul med badrumsrenovering! Sticksågar och spikpistoler i långa rader .... bästa kompis med Harald blev han i alla fall



Vi hann med att sola lite på Playan också



Sen blev alla aströtta och jag stod kvar med sopsäckar och IKEA-påsar fulla med packning som ska stuvas in i ett redan fullt sommarhus ... nice





Allmänt | |
Upp