Sökes: frid och tid för eget tänkande

Nu är det ett faktum på riktigt att vi flyttar isär, ingen nyhet för många av er. Dock lite av en nyhet för mig själv som inte riktigt vetat vart jag ska ta vägen de sista månaderna. Nu är beslutet fattat i alla fall. Peppar och jag söker ny bostad i Lidköping eller närliggande på landet. Alla, det vill säga jag, Peppar och Ambra trivs ypperligt just här i Lidköping, jag vet att pappa vill ha mig till Sthlm och jag själv ett tag lutade åt Östergötland igen men hur eller hur så är den här staden den bästa för oss alla just nu.

Ni kan ju själva se hur nice det är på gamla hederliga (dock ej användbara bloggen) http://www.freewebs.com/superbullterrier/apps/blog/

Håll gärna en extra tumme för mig och djuren om ni orkar. Har du ett trevligt ställe att hyra ut eller sälja så kontakta mig gärna på sofie @ bioenergitidningen . se

Kram och godnatt!

Allmänt | |
Upp