Bästa bebisgosarna som finns



Bästa Ida

och bästa Moster Linda



Annars rullar det på med aktiveringar för syrran, sonen, hunden medan jag drar runt som en skållad råtta och försöker fixa käk, städa och kanske, kanske sova ikapp lite grann ... sovandet stryker på foten för tillfället kan jag säga. Idag "har vi inte gjort nåt" sa syster till pappa igår. Då hade vi alltså 1. badat bebis och gjort genomgång av alla hans kläder (tog en timme) 2. gått långa elljusspåret 3. varit på Ö&B 4. lagat lunch 5. handlat mat 6. skrivit ut foton och fixat ramar till dessa 7. gått med hunden igen 8. haft tvättstugan hos farfar (jag sparnag fram o tillbaka till svärfar med tvättsäckar mellan 14-18.30) .... Vi har inte gjort nåt? Nehänä, jag var i alla fall trött som en bäver igår kväll...

Idag har vi väl inte heller gjort nåt då .... bästa jag går och fixar tacos nu då ;-)

Btw så tackar vi för den nya gräsmattan på innergården!! Förenklar en hel del för en mammaledig som kan rusa ner för trappen bara och låta hunden pinka i väntan på att den riktiga prommisen ska bli av, den bestämmer Oskar över när den ska bli av.



Sist men inte minst så har jag världens sötaste son!



Allmänt | |
#1 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

Men tjenamoss vad du flänger runt hörru ;) Hur hinner du med allt? ;)

Kram på dig!

#2 - - maja:

har han bruna ögon väldigt söt!

Upp